Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

fredag 11 december 2009

Uppdatering av mainfluensa

Eric börjar bli bättre. Sover nu för han är helt slut efter allt kräkande. Men han är så DUKTIG!!! Så fort han har kräkts så har han druckit vatten efter så jag har aldrig behövt oroa mig för att han skulle bli uttorkad. Nu har han fått behålla välling + lite fruktpure sen kl 11. Så det verkar som det börjar ge mig sig. SKÖNT!! Nu har jag bara ett ton med tvätt....och vi ska tvätta på tisdag samma dag som de ska visa lägenheten. Men men....!!






LÄSER SINA GRATTIS PÅ 1ÅRSDAGEN KORT
Kalaset imorgon är inställt...vi vill jo inte att alla ska bli sjuka.

2 kommentarer:

  1. Var är vår glada lille Eric? Det syns att han inte är helt OK, och lite snorig också. Hopppas att du snart kryar på dig så att vi kan få hälsa på.
    Kram från farmor och farfar Mats

    SvaraRadera
  2. Min lille man ser dock ej glad ut idag ,hur ser hans pappa ut då lika glad kan tänkas

    SvaraRadera