Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

tisdag 15 december 2009

Godbit

Peter fick feber igår kväll...så det blev för mig att vara hemma och ta hand om godbiten Eric kräktes i natt också. Så idag är det bara milda saker, ingen mjölk, fullkorn eller något med kryddor Har köpt gröt för 6 månaders bebisar och mat för 6 månaders. Han gillar gröten men inte maten. Sen blir det majsvälling för känsliga magar! Men han är rätt så pigg idag...hoppas han är bättre imorgon så vi kanske kan träffa hans kusiner en stund hemma hos min farmor och farfar. Men det bror på om han mår bättre eller inte. Stannar hemma imorgon också så Peter blir frisk och orkar ta hand om lilleman. Jag mår okey....min mage bara krånglar som vanligt.

2 kommentarer:

  1. Peter ser dock inte frisk ut ,och han var här i måndes inte bra

    SvaraRadera
  2. Krya på er allihopa!
    Idag skriver jag tenta men imorgon åker vi till New York. So long kalla och snöiga Sverige :)
    Kram

    SvaraRadera