Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

tisdag 8 december 2009

Friskare....

Nu äntligen börjar det släppa och jag är feber fri....har haft feber på morgonen de senaste dagarna. Men nu så ska jag tillbaka till jobbet imorgon. Peter och Lilleman är nu hos gamle mormor och hälsar på där en stund. Hoppas på att de snart ska komma hem ... saknar de nu. Men jag har hunnit med lite saker som..ringa till försäkringkassa...skriva julkort..packa in julklappar...städat!! Nu ska jag bara lägga mig och läsa en bok...något som jag saknar att göra på kvällen. Ska bli skönt sen i den nya lägenheten att kunna läsa på kvällen utan att ett litet monster vaknar och blir arg.

Ska tvinga ut Peter till leksaks affären och köpa det sista till Erics 1 årsdag och det sista julklapparna till honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar