Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

lördag 19 december 2009

Uppdatering......va ett tag sen...

Det var ett tag sen jag skrev och det är för jag hinner inte nu. Jag håller på med skolarbete, arbete till jobb och så har jag en son som är SUPER gnällig och vill bara vara hos mig. Men vad som har hänt på den senaste tiden är att maginfluensan har försvunnit och en förkylning har tagit över Eric istället. Nu hostar han och förkyldningen har satt sig på ögonen. Han är helt röd och svullen och gegig i ögonen. Tycker så synd om honom. Men det går väl snart över!!

Det var super kul att komma tillbaka till jobbet, vi hade inga barn så det var väldigt lugnt. Nu ska jag bara jobba 2 dagar till sen så är det semester ett bra tag.

Idag har vi köpt julklappar och Eric fick igår pengar av sin farfar Mats mamma Elin. Så vi inhandla ett par nya jeans och en ny tröja på HM. Kameran är urladdad så jag kan inte vissa idag.

Imorgon blir det ollefar och ollemor och alla kusinerna. Vi ska fira Eric´s dag lite tillsammans imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar