Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

söndag 13 december 2009

Lucia

Idag var det exakt 1 års sedan jag åkte in till lund med värkar. Såg lucian på morgonen med värkar för ett år sedan. Men idag satt jag med en lite buse i famnen och myste. Vi starta dagen med att dricka tea och äta peppakakor. Lilleman drack bara vatten...inget som vill stanna kvar i den lilla magen och min lille herre är väldigt kräsen nu när det gäller allt.

När lilleman sov middag passa jag på att fixa alla golv här hemma då mamma, pappa, brossan och peters mamma och Mats skulle komma kl 13 och fira lilleman. Eric sov bara en liten stund så tur är var jag snabb och hann fixa allt som skulle fixas.

Eric fick av sin mormor och morfar:



Och av farmor och farfar Mats:



Alla presenter kommer ifrån Polarn O. Pyret

TACK =)

1 kommentar: