Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

tisdag 1 december 2009

Snälla låt denna veckan ta slut....

Sitter nu och har precis kommit hem efter en LÅNG dag på jobbet. Har inte fått träffa Eric alls idag. Jobbar 7 - 20.30! Känns som jag ska somna när som helst men har för ont i magen för att kunna lägga mig. Vi saknar personal på två avdelningar så vi jobbar extra och får hoppa raster. Imorgon måste jag också jobba över och på torsdag. Inte nog med att det är katastrof på jobbet så ska så klart min mage krångla....men det är stressen....sover typ inte utan springer på toaletten.

Det är tur som har Peter här hemma som håller ställningen....Älskar han över allt på denna jorden.

SAKNAR ERIC!!!

3 kommentarer:

  1. Gå och lägg dig gumman du kan ju inte skriva så trött är du ,läs det sista om Peter så förstår du vad jag pratar om .

    SvaraRadera
  2. Min Älskade tös
    När jag var i din ålder så steg jag upp en halv timme innan jag gick och la mig Var rädd om dig

    SvaraRadera
  3. Håller med ovanstånde "talare". Var rädd om dig!

    Hoppas snart få träffa Eric. Har ju inte sett honom gå ännu!!!

    SvaraRadera