Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

söndag 17 januari 2010

17/1

9 år och 6 månader har jag & Peter varit tillsammans idag. 10 år till sommaren! Jag undrar verkligen var tiden har tagit vägen. Fick sovmorgon och vaknade vid 9 av att det lukta ny bakade scones i hela lägenheten. Min underbara sambo hade gjort scons till frukost. Mysigt & Gott!!


Eric har varit hemsk i natt, bara skrek som en galning två timmar efter vi hade lagt honom. Så han har fått sova hos oss i natt, så ingen av oss har sovit så bra i natt. Hoppas han sover bra i natt för imorgon är det dagis.

3 kommentarer:

  1. Grattis hoppas att lilleman sover i natt kram på er

    SvaraRadera
  2. I dag är det 29 år sedan pappa och jag blev ihop

    SvaraRadera
  3. Swarpkofh (stava) Polly Blonde L1+ (bleker 5-8 nyanser tror ja) sen låter jag den sitta i till jag ärså ljus jag vill vara :P har haft den i 1½ vid nått tillfälle. Att tänka på är dock att torkar färgen så tar inte blekningen lägre. Dörfö är det bra att ha i MYCKET färg och dessutom kunna kladda på lite extra efter typ halva tiden. Man kan även duscha med liten vatten från en sprayflaska för att få igen processen igen :)

    SvaraRadera