Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

onsdag 13 januari 2010

Nervös......!!


Om 12 timmar sitter jag och opponerar på två tjejer....kl 14.00 imorgon är det min tur att få bli opponerad på. Känns i hela min kropp idag..vill verkligen inte. Är tok för nervös, men så brukar det vara precis innan sen när jag väl har gått in och börjat så är det inga problem. Jag kan bara göra mitt bästa! Har suttit hela kvällen med arbete och läst igenom det minst 3 ggr nu räcker det för idag och jag ska gå igenom min power point innan jag cyklar till skolan imorgon.

Eric har fått feber sen tis, när han fick sina sputor. Han hade feber imorse så det blev inget dagis utan bara en massa mys och ta det lugnt hela dagen. Nu på kvällen hade han ingen feber så vi får se om det blir dagis imorgon. Han ska vara där mellan 9-14...men vi får se. Har han feber så får jag vara ledig lite i nästa vecka så han hinner bli inskolad...vi vill jo inte stressa in det.

Nu ska jag ta det lugnt lite innan jag ska gå och lägga mig...men det kommer säkert inte bli någon sömn i natt för jag går igenom det jag ska säga TUSEN gånger i huvdet.

Vår snygga kille =)

2 kommentarer:

  1. Ny frisyr på Eric?
    Cicci, det kommer att gå bra och man skall vara lite nervös och när du sitter där kommer det att gå jättebram
    Lycka till imorgon och en stor kram från
    Katarina

    SvaraRadera
  2. Det går jätte bra jag lovar

    SvaraRadera