Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

lördag 9 januari 2010

Snart har denna dagen gått...

Dagen har gått jätte snabbt idag..känns hur konstigt som helst. Fattar inte riktigt varför det går så snabbt när man är ledig. Dagen börjar skönt med sovmorgon för min del, Eric håller på att få tänder så vi har en kille som är RÄTT så jobbig på natten nu.
Vid lunch så möte jag Anna och trollis för lite fika på entre. Mycket att prata om och det är lika trevligt som alltid. Vi kolla lite i affärerna också hitta lite som jag ska införskaffa till Eric. Men det får bli senare han behöver inget speciellt nu. Jo förresten så ska vi fixa en cykelstol + hjälm imorgon till honom. Annars kan jag inte lämna honom på dagis!
TROLLIS - Ellie
Vi har också varit och kollat på vår nya lägenhet...GUD vad jag längtar. Sitter nu och kolla på saker till lillemans rum. Har hittat tyg som jag ska gör gardin av ... men måste rådfråga med svärmor innan jag köper tyget. Så Katarina om du läser detta så ringer jag dig imorgon för vi ska till Ikea då. =)

Älskar frukt nu...äter mellis på bilden =)

1 kommentar: