Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

onsdag 27 januari 2010

Läkar besök......!!!

Varit hos min läkare igen....känns ur tråkigt att ringa till jobb och säga att man måste vara hemma. Men det finns inte så mycket jag kan göra...måste få ordning på min mage. Läkaren tog prover och kände en massa..inget som var nytt mer än att jag var förstoppad!!! Trodde inte man kunde vara förstoppad fast man har gått på toa...men det satt högre upp därför smärta. Så nu ska det tas laxeringsmedel....JIPPI! Om det inte släpper till imorgon ska jag göra en tarmsköljning....det låter väl mycket bättre. Sen tyckte han min läkare att jag ska ta laxeringsmedel varje dag i en liten dos för att hjälpa min mage + att jag fick några tabletter mot att jag ska samla på mig en massa gaser. Som gör att jag ser gravid ut! Vi får se om detta hjälper nu då.......HÅLL TUMMARNA!!

2 kommentarer:

  1. Hoppas du blir bättre snart
    Titta nu på bilderna på Eric på barnens blog

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du snart får bukt på din mage annars skall du prova något som jag tror heter sunwik hälsokost man dricker det pulver man blandar med dryck en gång om dagen finns på apoteket .Jag skall prova detta för min mage ,jag ser också gravid ut när min mage är i olag som du vet ,

    SvaraRadera