Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

fredag 8 januari 2010

Fredag.....jobbat 2 dagar!!!

Förlåt förlåt att jag inte har skrivit men håller på med mitt examens arbete så det tar all min fritid. Känns som jag bara jobbar sen fortsätter till Eric har somnat sen så pluggar jag. BLÄÄ!! Men snart klart...JIPPI!
Hur det gick med vår test på Eric gick helt åt skogen...han vakna som vanligt efter 1 timme och ville ha välling. Åt välling med blev inte nöjd utan tog ca 2 timmar att få honom att somna om. Men han verka ha ont i öronen så efter en alvedon så somna han. Torsdagen så börja jag jobba och starta dagen med att ringa vårdcentralen för att vi ville kolla öronen på lilleman. Det såg bra ut men fortfarande svullen och röd...så han kan ha ont ett tag framöver. Idag har lilleman och Peter varit på dagis missa jo igår pga vårdcentralen. Peter lämna lilleman 1 timme och det gick hur bra som helst. Jag har jobbat själv idag på avdelningen med 9 barn...ur tråkigt att inte ha någon att prata med ...men jag fick gjort en massa saker.

Nu är det fredag....Lets dance på 4 snart och vi ska till vår nya lägenhet imorgon.....LÄNGTAR!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar