Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

torsdag 14 januari 2010

Förskollärare + grundskollärare inom matematik.

JAG ÄR KLAR!!! Godkänd på mitt sista arbete och jag har lite små ändringar som jag ska göra. Så himla skönt att det är över och jag inte behöver tänka mer på det. SÅ SKÖNT
Nu är jag super trött efter en natt som jag inte har sovit alls på...så nu ska jag snart sova. Peter träffa en kompis och lilleman sover. Så nu blir det te + frukt + film =)

6 kommentarer:

  1. GRAAAAAAATTIS!!!!!!! visste att du skulle fixa d =D kraaaamisar

    SvaraRadera
  2. Jag är inte förvånad Grattis min älskade tös

    SvaraRadera
  3. GRATTIS, Cicci!
    Skönt att det är över och nu är du klar!
    Välkommen i klubben.

    STORT GRATTIS från
    Katarina och Mats

    "Tant"klubben grattar dig också

    SvaraRadera
  4. Sa jag ju att du skulle klara det

    SvaraRadera