Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

lördag 23 januari 2010

Äntligen lördag!!

Mår betydligt bättre idag, men kan inte lämna lägenheten ...för jag är beroende av att kunna ta mig till toan...på 3 sec. Men jag rensar här hemma eller jag och Eric rensar här hemma. Så sör han är när han hjälper till att lägga saker i svarta sopsäckar ...men tråkigt nog så tar han upp det också..HHIHI!


Igår var det middag hos Hanna och Christian..super gott och trevligt sällskap. Eric var hur duktig som helst och var uppe till hela kl 22...och då varit på dagis mellan 7.30 - 16.15. MIN DUKTIGA KILLE!!!
Här kommer lite bilder som jag lova =)








1 kommentar:

  1. Ja, ni har en gosse som uppför sigsom man ska när man är borta. Nyfiken, glad, på upptäcksfärd bland flaskor, upp och ner i stolar, upp och ner i allas famnar. Det går hur bra som helst, tycker farmor.
    En stor kram och krya på dig, Cicci. Var rädd om dig!
    Farmor/ Katarina

    SvaraRadera