Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

tisdag 17 augusti 2010

Hmmm......


Satt precis och kollade på en målning som Eric har gjort på dagis. Ser att någon fröken hade skrivit Eric med K och inte med C. Kollar därefter på alla hans teckningar och på alla teckningarna står det ERIK inte Eric. FAST JAG HAR SAGT TILL ATT ERIC STAVAS MED C!!!! ett flertal gånger. Anledningen till att jag bryr mig är att det finns så himla många andra namn på barn där som stavas konstigt men de stavar rätt till de. Jag stör mig så himla mycket på det för att jag vill att han ska kunna känna igen sitt namn som ERIC inte som ERIK!

Näää nu är jag sur och ska sova nu...så får jag ta ett snack med de imorgon när jag hämtar.
Bara för det inte ska vara ett tråkigt inlägg lägger jag också upp en bild på mig när jag var ute med gamla Åkarps gänget =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar