Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

tisdag 3 augusti 2010

Nya jobbet.....=)

Jag trivs verkligen på jobbet och det känns som jag har varit där hur länge som helst inte bara 2 dagar. Det är väldigt många nya namn som man ska komma ihåg men det går bra. Idag fick jag ta en liten flicka som var 2½ när hennes mamma skulle gå. Hennes fröken hade inte börjat än och hon kände ingen mer att hon hade träffas mig igår. HON SKREK!!! och inte lite i häller. Jag fick dra henne ifrån hennes mamma och jag varnade hennes mamma först att detta kommer inte bli lätt och hon kommer skrika men att hon lugnar sig när hon hade gått. Mamman sa att hon var stark och hon lita på att jag fixa det. Jag log och börja dra...det tog några minuter innan jag hade henne i famnen och tjejen SKREK. Mitt i det hysteriska råka hon slå mig med handen rakt över kinden. Kan jo meddela att jag sa AJ och hon titta på mig med stora ögon och vänta på att jag skulle säga till henne. Men jag förstod men hennes blick att det var inte meningen, så jag bara sa att det inte gjorde något. Jag skulle nog sagt till henne istället för när jag sa att det inte gjorde något så skrek hon mer och mer. Helt förstörd var hon och hon ville inte ner eller vara kvar hos mig. Det tog ca 15 min innan hon var lugn och säkert 45 min innan hon lämna mig. Hon ville inte något mer än att sitta i min famn. Konstigt när det var jag som tog henne ifrån hennes mamma.

En sak som jag tycker är jobbigt med jobbet är alla blonda som killar som påminer mig om min son. SAKNAR HONOM!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar