Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

måndag 23 augusti 2010

Sjuk mamma med en hjälpsam son =)


Vakna i natt av att jag var genom svettig och hade världens mardröm. Skönt nog var Peter fortfarande vaken så det var bara att lägga sig hos honom och försöka somna om.

Hela natten har jag blivit jagad eller blivit av med Eric. Hemskt jobbigt när jag väl vakna för jag var orolig att Eric inte var inne i sängen. Kände direkt att det var svårt att svälja och jag var väldigt varm fast jag frös. Jag hade feber och fick ringa till jobb och meddela att jag stannar hemma.


Har bara sovit hela dagen och inte gjorde något speciellt. Hämta lilleman vid fyra och vi har bara myst hela eftermiddagen.
Vi har kollat på Nicke Nyfiken som är Eric´s nya favorit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar