Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

tisdag 17 augusti 2010

REGN!!!!!!!!!!!

Vakna i morse tidigt och var inte alls pigg på att åka till jobbet, speciellt eftersom det regna ute. Men jag tog på mig regnkläderna och cykla iväg. Riktig blöt blev jag men det är skönt att cykla på morgonen...man kommer igång.

Hela dagen har vi varit inne...BLÄÄÄ... har mega huvudvärk nu för att vi inte har varit ute. Men alla barnen hade inte med sig regnkläder! Skrev lapp idag att de skulle ta med det annars får de som inte har regnkläder vara ute i allafall...för ut ska vi varje dag. Få se hur det blir imorgon! Eric hade häller inte varit ute, så innan vi gick hem så blev det lekplatsen + att köra bilen på gården en stund. Han älskar jo att vara ute min tokis.

Nu ligger han i sängen och små gnäller...men han ska sova nu. Jag ska hoppa i duschen sen fixa med lite armband.

(Katarina jag har hittat svarta agater nu så ska göra armbandet ikväll.)

1 kommentar:

  1. Ja det har varit ett jädra väder idag. Fast man har haft paraply blev jag våt när jag var ute.
    Det skall bli spännande med armbandet
    Kram

    SvaraRadera