Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

torsdag 12 augusti 2010

Min stjärna!!

Eric är verkligen en liten stjärna, han är glad och väldigt framåt kille. Han gör mig så stolt varje dag...speciellt idag när han har ätit jätte bra. =)

Idag har han varit med sin farmor hela dagen, jag har jobbat sent och Peter jobbar. Skönt att slippa stressa hem utan jag cykla inom till stadsbiblioteket och låna lite böcker. Blev mest barnböcker som jag och lilleman ska läsa tillsammans. Tycker det är väldigt kul att stå där och välja böcker och det ska bli ännu roligare sen när Eric är så pass stor att han kan välja själv vad vi ska läsa.

2 kommentarer:

  1. ja för du har inte ett biblotek här hemma va minst 100 barnböcker

    SvaraRadera
  2. Jo du mamma ...det ska vi utforska på lördag =)

    SvaraRadera