Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

söndag 15 augusti 2010

Lyckad dag..fast en massa regn =)

Igår var det dax för svensexa för Martin och jag & lilleman lämna Peter vid 10 på morgonen. Sen åkte vi till Nova för att krama på Adrijana lite. På vägen ringde jag Carro och hörde om hon kände för att komma ditt ett tag och det gjorde hon. Blev ett par nya byxor till Eric + en tröja. Han kommer vara så söt i det...!! Mamma och pappa kom och åt lunch med oss innan vi åkte hemåt. Tänkte att Eric skulle sova en stund.....men det tyckte inte han. Han sov i bilen ca 10 min och sen var det nog. Han ville inte sova och vi packa ihop oss igen och åkte hem till mamma o pappa. De skulle på fest så vi åkte hem och festade med killarna från svensexan en stund innan de skulle vidare. Det var meningen att det skulle ha femkamp men det regna för mycket. Precis innan det skulle hem så kom Martin på att han inte hade något leg så jag ringde Adrijana och meddela att hon fick komma hit med det. Det gjorde hon och hon stanna hos mig till killarna kom hem igen vid 01. Vi hade hur kul som helst och prata om allt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar