Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

måndag 9 augusti 2010

Läkaren...

Allt började natten mellan lördag och söndag. Jag bara kräktes och hade svårt att stå upp...magen gjorde så himla ont. På söndagen var jag så himla trött och Peter valde att stanna hemma med mig då han ansåg att jag inte kunde ta Eric en heldag själv. Skönt att veta att jag hade hjälp. Fram mot eftermiddagen var det lugnare och vi gick en runda till Entre och handla lite. Blev två par byxor och två tröjer till mig. =) Bara efter 30 min var jag helt slut och vi gick hem och Peter träna med vårt nya Wii spel som heter Active. Vi har nämligen lånat Wii av mamma och pappa. Vi hyrde också lite film som vi hela familjen satt och såg.

I natt starta det igen och jag hade inget mer val än att kontakta läkaren. Blev UMAS kl 9.30 idag, efter jag hade lämnat monstret på dagis. =) Mina värden var helt okey och han gav mig ny kortison spruta. Det var bara några veckor sen jag tog den sist så hoppas jag inte behöver ta en i månaden. Men men vi får se....fick en ny tablett mot smärtan också. Den hjälper facktis rätt okey.

Nu ska jag snart gå och hämta mitt monster...efter mellanmål har jag tänkt mig för jag ska ner och lämna ett blodprov nu kl 14.45 på vårdcentralen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar