Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

måndag 19 april 2010

Bra värden = TRÄNING!!!

Skit dag på jobbet.....gud vad jag måste där ifrån. Har sökt över 10 olika tjänster nu så jag hoppas jag får något nytt snart.

Under förmiddagen cykla jag ner snabbt för att kolla min värden, läkaren ringde mig vid 16 och meddela att det såg bra ut och mina värden hade blivit mycket bättre. Så vi går bra rätt väg...meddela också han att jag mår bättre men är så sjukt trött hela tiden. Han sa att det var tyvärr rätt vanligt. Fråga om jag fick lov att starta träna lite lätt och det fick jag...men det var väldigt lätt form. Så idag har jag och tjockisen (Whiskey) varit ute och först gått i 1 timme sen joggat 2 varv i parken. Lagom =)

På Eric fronten så har vi fått en liten bestämd kille...han vill inte sitta i barnstolen längre utan på vanlig stol. Men hos mamma och pappa igår satt han på en tripp, trapp, trull stol utan bygel. Stor kille stol som han gillade. Tror min kära syster sa att de hade en sådan stol som de inte använde...kanske kunnat låna eller köpa den av de =)

1 kommentar: