Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

fredag 9 april 2010

Målning och bad =)

Sluta tidigt från jobbet idag..så jag kom snabbt hem till mina killar. Så fort jag kom hem så målade vi hela familjen. För sist vi var på ikea så köpte vi ramar som vi skulle göra till tavlor och sätta upp i Eric´s rum. Tavlorna har vi gjort tillsamman hela familjen!
Efter målningen blev det att göra lite mat och idag är det fredag och det betyder nästan alltid här hemma att det är takos. HIHI Eric blev så kladdig så vi kastade honom i badet, han satt i badkaret nästan 40 min och lekte med alla sina leksaker. Han älskar jo verkligen vatten!!

Nu har jag precis lagt honom och jag ska ta det lugnt nu med tea och en bra film =)

1 kommentar:

  1. farmor/ katarinafredag, april 09, 2010

    Jättefina tavlor ni har gjort. Eric får komma hem till oss och bada, vi har bättre plats i badkaret. Vi saknar honom här i Blekinge. Er också förstås!

    ha nu en skön helg
    kram från farmor/Katarina och Mats

    SvaraRadera