Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

torsdag 22 april 2010

Klumpa!!

Då var man igång med träning tills igår när jag skulle följa mamma till bilen, då hon hade passat Eric eftersom jag stängde. Jag fattades ett steg i trappan och trilla med Eric i famnen, inget hände med Eric men min fotled....AJ!!! Det tog 2 min sen var min lilla fot svullen, men det är lugnare idag. Har fått äta voltaren och stöt mig på en krycka idag på jobbet. Får se hur det går imorgon, går rätt bra om jag har smärt stillande. Ingen träning idag eller igår!!

Har spenderat 2 timmar på vårdcentralen med en av våra pojkar på dagis. Han sprang och halka och slog huvudet. Blev världens jack och bula! Bara att kasta in honom i bilen och körde till läkaren. Vi fick komma till snabbt och det blev några stygn, hans pappa jobbar i Helsingborg så jag fick stanna kvar tills han kom. Men pojken var jätte duktig och läkaren kolla på min fot också och sa att det var nog bara leden som har blivit sträckt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar