Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

tisdag 13 april 2010

Sova???


JAG KAN INTE SOVA!!!! Så fort jag blundar så kommer jag på saker jag bör göra eller saker som jag ska göra imorgon osv. Jag kan inte få ut en massa olika tankar ifrån mitt huvud...och jag är super trött. De senaste nätterna har jag nog sovit 4 eller 5 timmar för jag vaknar hela tiden och jag drömmer väldigt aktiva drömmar. Och nu blir det inte precis bättre när jag har ont också.....!! Gick och la mig för att försöka sova runt 21 men det gick inte för jag bara tänkte på min cykel som var på jobbet och att den kanske blev stulen om den stod där osv. Så jag tog Whiskey och gick och hämta den. Skönt att röra på sig...men det gör ont att gå. Men det var skönt att komma ut och rensa huvudet. Nu när cykeln är hemma, ska jag försöka sova. Hoppas att jag kan nu bara...=(

Min pälsboll =)

1 kommentar:

  1. Nähä för halva hunden är i min damsugare jag är helt säker på det

    SvaraRadera