Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

måndag 12 april 2010

Helgen!

Helgen som har gått gick verkligen snabbt...vi var i stan under förmiddagen på lördagen. Vi fixa en vårmössa till Eric, blev en i märket Villervalla =) Super söt men Peter tycker den ser ut som en kondom..hihi! Får visa bild sen för min kamera är urladdad. Sen grilla vi hos mamma och pappa....under söndagen så fixade pappa och Peter nytt golv till Eric´s rum. Blev super fint och det blev också lite ändringar i hans rum. När de fixade det så fixade jag, mamma och Eric i trädgården på framsidan.

Imorgon är jag hemma ifrån jobbet då jag ska till läkaren... hoppas på att de kan ta prover imorgon. Så jag skulle vara fastande ifrån kl 00.00 och ta laxeringsmedel...JIPPI!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar