Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

onsdag 14 april 2010

Hemma

Vakna kl 04 med frossa .. kolla tempen och jag hade 39.2. JAG BLIR SJUK AV KORTISON om någon har missat det. För läkarna verkar inte vilja lyssna på mig...ringde och meddela och de ville att jag skulle komma in igen imorgon om det inte ger med sig. Så jag fick så snällt ringa jobb och meddela att jag inte kommer ons eller tors. Kollade också på mina andra mediciner jag har fått, fick lanzo 30 mg och det är inte änns lönt att ta utan jag har fått utskrivit nu 50mg. Ska bara orka gå ner och hämta de.

Blää lovar att detta är sista inlägget om mig på ett tag nu...men jag behöver skriva av mig. Har sån ångest för att vara sjuk och vara hemma. Håller tummarna nu att detta ska hjälpa så jag kan vara glada Cicci igen och inte den Cicci som alltid har ont.

Ska snart gå och hämta mitt lilla monster på dagis, han hoppa in där i morse och sprang bort till sin kompis Max. Så himla söta tillsammans, de är avdelningens busfrön. Hittar alltid på en massa bus som att starta fröknarnas dator, klättra över allt, hälla ut pärlor osv. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar