Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

fredag 23 april 2010

Intervju

Pratat med en tjej som vill ha mig på intervju angående ett jobb på tisdag. En privat förskola på Kirseberg, tråkigt nog bara ett vik. Men man kan gå ditt och höra vad de har att erbjuda. Det har varit lugnt nu på jobbet, skönt att kunna trivas lite bättre i allafall. Varit mycket jobb denna veckan och man har jobbet med hem då jag har föräldrasamtal som jag skriver till nästa vecka.

Mycket jobb och sena kvällar denna veckan känns som man inte har haft någon mys tid med min lilla kille alls. Tur är så han inte haft några långa dagar på dagis ...Tack MAMMA!!

Men när jag var hemma idag kl 17.30 gjorde jag och Eric chokladmousse. Han hjälpte mig att vispa grädden och slicka av vispen efter vi var klara =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar