Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

tisdag 31 mars 2009

Cykel!

Jag hittade en cykel =). Blev en för 700 kr..fanns många fina men de gick väldigt högt i priset. Nästa aktion är i slutet av maj, då får Peter vara med och ropa in en cykel till.
Jag har varit hemma hos mamma till nu...Eric har varit som jag skrev innan väldigt gnällig. Så mamma har hjälpt mig med honom. Men vi åkte hem idag och nu ligger min lilla herre i våran säng och sover. Han ska sova där hos mig hela natten =)
Ska kolla på resor nu...det blir nog till grekland om vi åker iväg. Vet inte alls om vi gör det eller inte. Vi få se =)

Nu är det 9 dagar tills vi åker till BLEKINGE !!!!

1 kommentar:

  1. Det skall bli roligt att få ha er i Blekinge. Eric kan vara ute mycket, och vi får hoppas på fint väder.
    Vi får nog räkna med att räfsa löv.
    Det ligger massor på marken.
    Äta gott skall vi också göra och gå promenader.
    Det låter väl skönt!
    Kram Katarina

    SvaraRadera