Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

lördag 28 mars 2009

Lördag kväll!

Kopia av pappa!
Min dag starta TIDIGT redan kl 06.20 imorse. Inte alls kul...! När väl Peter vakna så städa vi hela lägenheten och jag bakade kladdkaka till kalaset för mamma idag. Efter bak och städning så åkte vi till OBS och kolla på jeans till mig. Hitta inga...blev en jeans kjol istället. Var bara hemma hos mamma en lite stund..har varit ut trött idag.
Middagen blev idag stekt sill med potatismos, lingon och morötter! Fick precis ett mail ifrån en kille som är intresserad av vår bil och vill nog komma och titta på den på tisdag. Super bra att någon vill ha den..men på tisdag är Peter i Stockholm. Kommer han ner..den här killen från Kinna så hoppas jag att pappa kan vara med mig och visa bilen. Vi har sagt att vi kan tänka oss att gå ner till 80 000 ...vi vill ha sålt den NU!!!

1 kommentar:

  1. det är bara till att fråga din pappa och vad jag vet har han aldrig sagt nej till dig

    SvaraRadera