Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

måndag 9 mars 2009

Sover....

Min prins har haft en jobbig helg eftersom han har typ inte sovit som han ska. Han hel vägrar somna hemma hos andra utan vill bara somna i sin säng eller i min säng. Jag ska ligga sidan om honom och bara vara. Inte ha någon lampa tänd, utan ligga och blunda så blir han nöjd. Han kom i säng igår kl 21 och vakna vid halv 3 sen när Peter gick till jobbet kl halv 6. Sen var han vaken någon timme nu på morgonen .....sen somna han om igen och sover fortfarande. Han behöver sova och jag behöver en liten pojke som inte gnäller hela tiden. Hoppas han verkligen sover ut nu, så vi får en lugn och kul dag. Har lite och fixa idag.....sitter och kollar i min kalender...hela veckan är fullbokad.

1 kommentar:

  1. Hej, vi har beställt tröjan på www.simplycolors.se
    :-)

    SvaraRadera