Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

fredag 13 mars 2009

Stress!!!


ALLT ÄR BARA STÖKIGT NU.......!!

Jag får skriva mer sen...när jag vet mer om detta dop som ska hända imorgon. Önska faktisk lite att man var liten igen och mamma fixa allt. Men nu ska jag ta över den rollen och fixa allt! Näää....har inte tid ens att sitta och skriva ....måste fixa med allt. Och innan dess måste jag och Peter bestämma oss om imorgon. Måste ringa faddrarna också....de måste få veta vad de ska säga under gudtjänsten. Men det får bli senare i eftermiddag....de är i Danmark och på jobbet =)
HAR SÅ GRYMT ONT I MIN MAGE.....och mat får jag nog inte i mig något nu. Får hem till mamma och pappa så jag lugnar ner mig.

2 kommentarer:

  1. FY FARAO PETER VI ÄR JU ETT BRA TIM I KÖKET 1 TIMME OCH 6 SMÖRGÅS TÅRTOR FIXADE VI SKALL KANSKE STARTA NÅGOT IHOP ELLER SVÄRMOR

    SvaraRadera
  2. Vi ser fram emot att få smaka dessa smörgåstårtor.
    Man kan kanske få anlita er ibland!
    Cicci ta det lugnt allt ordnar sig.
    Mor och svärmor

    SvaraRadera