Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

tisdag 24 mars 2009

Frisk luft!



Som alla vet bor vi i en lägenhet och något som jag verkligen saknar med att inte ha hus är att man inte kan låta lilleman sova ute. Men jag fick ett ryck idag och rensa vår balkong och nu finns det plats att ha vagnen där ute. Så nu får lilleman sova ute varje dag. Så mycket bättre för allt! Frisk luft är bra! Jag har anmält Eric till dagis och jag har valt ett dagis här i närheten. Men jag vill när han blir runt tre år gammal att ha honom på en uteförskola...mindre grupper och mindre sjukdomar eftersom barnen är ute hela tiden. Får se kanske finns något bra i småland.

1 kommentar:

  1. Det ser jätteskönt ut!
    Tänk att få sova middag ute i solen. En annan får vänta till sommaren, jag har ingen go vagn att krypa ner i.
    Det gör du rätt i Cicci, att låta Eric sova ute.
    Kramar från Katarina7 farmor

    SvaraRadera