Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

torsdag 19 mars 2009

Snart ska jag sova...

ELIN & ERIC
Dagen har varit helt otrolig på många sätt! Jag vakna väldigt tidigt men fick lite saker gjort innan jag träffa Anna. Vi gick ner till Entre och kolla...Eric fick kläder från HM av Anna. Ur söta. Det var hemskt mycket folk så vi gick ner och åt lunch i stan istället. Var så fint väder så det var verkligen skönt att vara ute, vi satt till och med ute och åt. Jag var hemma igen runt 14. då Nilla ringde och hörde om hon kunde komma över en stund. Så hon kom hit och vi bestämde oss för att gå till Entre igen. Hitta inget speciellt! Många roliga affärer är där i alla fall. När vi kom tillbaka var det bara att åka till Elin på god middag. Nu är jag trött och ska snart gå och lägga mig. Men har lite mer och fixa innan jag ska sova. Fått låna Katarinas kamera så jag kan lägga upp några fler bilder ifrån dopet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar