Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

måndag 16 mars 2009

Måndag - skola

Idag har jag varit i skolan på specialpedagogik...men det var det verkligen inte. Tur är var Patrik där så hade någon att prata med. Innan föreläsningen fick jag åka och lämna min lilla kille hos mamma. Han vakna ut tidigt imorse..pga av sina dumma näsa. LÅT HAN INTE BLI FÖRKYLD IGEN....SNÄLLA!!!! Han ville inte sova mer redan kl 7. Så vi fick gå upp en stund till han kände för att sova igen. Tur är det inte så lång stund där i mellan. Mamma hade honom till Peter sluta jobba. Det hade gått hur bra som helst. Tycker verkligen inte om att lämna honom...fast jag vet att han har det hur bra som helst hos mamma. Men jag är verkligen en hönsmamma. Vill vara i närheten av honom hela tiden. När jag var i skolan..gick jag upp och fixa lite böcker till mitt examens arbete. Så nu ska jag läsa....ska också leta upp ladaren till kameran.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar