Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

onsdag 11 mars 2009

Jippi



Jag har inte lärt han det han gör med fingret!!!

Eric har varit ur jobbig hela natten, har ej velat sova och bara ätit. Så nu börjar jag med ersättning på kvällen innan han ska sova och se om det hjälper. Vi gav upp och åkte till öppna förskolan och träffa min syster och Eric´s kusin Linnea. Där var vi en stund innan vi åkte till OBS för att äta lunch. När vi åt lunch ringde jag till prästen har försökt att få fatt i honom nu i några dagar men han har varit upptagen. När jag väl fick fatt i honom så han att han hade glömt att ringa oss. =( Men vi ska träffas imorgon och gå igenom dopet. Så jag måste fixa med allt runt om det ikväll. Nu så sover min lilla prins....! Jag ska sätta mig och läsa lite till examens arbetet. Nu är det mycket som ska göras innan dopet:

Tors - 10.00 träffa prästen i Arlöv + hämta nyckel till lokalen
Fre - 12.00 Lämna Eric hos mamma, 13.00 Slinga håret + klippa mig hos Gabriella i Staffanstorp
Lör - Duka, hämta tårter + fixa med allt runt Eric. 14.00 DOP
Sön - VILA!!!

Jag prova ett par av mina gamla jeans.....och de PASSA!!!! Så nu är det inte så lång tid kvar innan alla mina kläder passar. Fortsätta att träna och äta rätt =)

2 kommentarer:

  1. Cicci!
    Vi hjälper er på lördag. Alt ordnar sig.
    Kram svärmor

    SvaraRadera
  2. Ha ha på söndag skall du skiva hans bok vad han fick och utav vem
    innan du glömer detta jag vet gjort detta innan mammma

    SvaraRadera