Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

tisdag 24 mars 2009

Godnatt!

Nu ska jag gå och lägga mig. Har precis gjort klart resultat delen i mitt examens arbeta, imorgon ska jag skriva resultat och sen är jag KLAR!!! Jag ska skicka det till min handledare och jag kommer säker få feedback och få skriva om lite. Men det är skönt att det börjar bli klar.

Lilleman ville inte somna ikväll, han är inte förkyld längre så jag har tagit bort hans kudde ifrån honom. Men jag tror han saknar den, för han somna innan och vakna och bar orolig. Men när han väl fick tillbaka sin kudde så somna han in riktigt. Så han lär få han den! Peter och Eric satt och läste innan när jag såg på ungamödrar. De såg väldigt mysigt ut och Peter gick igenom alla kroppsdelar för Eric. Samtidigt som han rörde vi kroppsdelarna på Eric. Så himla pedagogisk och duktig.

Nej nu håller ögonen på att somna, så NATTI NATTI

1 kommentar:

  1. Hej det är ju bra att Peter läser en bok för Eric,samt också själv lär sig alla kropps delar hihi
    mamma

    SvaraRadera