Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

söndag 22 mars 2009

Grattis Farmor!


Idag fyller Eric´s farmor år. Vi ska ditt och krama på henne lite idag, eftersom jag ska intervjua henne till mitt examens arbete. Vi var där igår kväll och åt god middag..min älsklingsrätt FISKSOPPA. Men Eric var trött och skrek en massa så jag kunde inte äta så mycket. Plus att vi hade varit på Entre tidigare under dagen och då åt jag någon pasta grej med grädde. Så min mage skrek under hela kvällen den också. Måste lägga av med mjölkprodukter!

3 kommentarer:

  1. Tack, Tack, och tack för det fina halsbandet som jag fick.

    Ni är mycket välkomna idag
    Kram från Katarina/farmor

    SvaraRadera
  2. Grattis Katarina

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket
    Katarina

    SvaraRadera