Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

onsdag 24 juni 2009

Fattar ingen nu....

Eric är hur pigg som helst men han är varm. Hade ingen feber när han hade alvedon i kroppen men när det sluta värka kom febern tillbaka. Men han är inte förkyld eller något. Jag hoppas att det är tänder som spökar. Eller har han fått min känslighet, jag kan också få feber för ingetting och Eric värkar också få feber lätt. Men ändå tycker jag att han inte har varit riktigt sjuk någon gång utan bara massa förkylningar

Jag har slutat amma helt nu, trodde det skulle ta veckor. Men det tog 2 dagar och det har inte blivit några tårar från Eric håll. Lite från min sida då jag håller på att gå i sönder, mjölken slutar inte komma utan det spänner riktigt bra nu. Eric sover nu och jag ska äta lite lunch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar