Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

torsdag 11 juni 2009

Vilken otur.... =(

Efter Eric och jag hade ätit lunch så åkte vi in till stan för att kolla på rean. Gud va mycket folk det var inne i stan. Eftersom det är skolavslutning gick alla med sina betyg. Jag kolla runt på lindex, HM och Polaren o Pyret. Hitta ett lite kläder till Eric på HM i stl 74. Hon som stod i kassan var hur otrevlig som helst. När vi hade gått en stund i stan så åkte vi hem igen...för det börja regna. När vi kom hem så gick vi in´och handla lite fruktpure till lilleman eftersom den var slut. När jag går igenom kassan så går larmet och jag blev ur chockad. Larmet var kvar på kläderna jag hade köpt till lilleman. Så nu måste jag gå ner till entre och få det borttaget. Får bli imorgon eller när Peter kommer hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar