Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

torsdag 18 juni 2009

Natten

Eftersom Eric har varit förkyld och super jobbig med sömnen under de senaste veckorna så har han fått sova mellan oss. När han väl fick vara hos oss har nätterna blivit lugnare och han sover så mycket bättre. Men i går kväll somna han i sin egen säng och jag lätt han ligga i den under natten. Tänkte att han skulle ändå vakna runt 23 och vilja komma över i vår säng. Men min lilla kille vakna inte försen kl 2 då han var hungrig Jag amma honom sen över i sin säng igen då han sov till kl 6. Tog över han i min säng och så sov han vidare till kl 8. SOVMORGON!!! Kan börja hoppas att han börjar sakta men säkert att släppa amningen nu snart.

1 kommentar:

  1. Hej Cicci! kul att du läst min blogg, har en annan som är mer aktiv men den är med lösen, handlar mest om barnen. Kul att läsa din! Ser att ni har en underbar son :) Jessica

    SvaraRadera