Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

onsdag 3 juni 2009

Maginfluensa...=(

Jag har fått maginfuensa och mitt lilla monster hade nog det också i natt. Så vi har inte sovit under hela natten. Vi sov mellan 9 - 12 idag istället. Eric är bättre nu och jag börjar bli bättre också. Har fått i mig lite blåbärs soppa....tur att man har sånt hemma. Eric har ätit på bra nu efter kl 12 och fått behålla det. Nu sitter vi och väntar på att Peter ska komma hem så vi kan gå ut en stund i parken...det behövs lite frisk luft. Men va det blåser ute...Eric vill påminna sin farmor om: "Ska du upp på taket idag...så snälla spänn fast dig i något. Du är för värdefull för att blåsa av taket" De skulle grilla på taket på deras hus idag på tantmiddagen...eller som de kallar det sy föreningen. HIHI

Igår var vi hemma hos mamma...vi gick till Burlövs Centrum och handla och kolla lite på kläder till lilleman. Han fick en tuff keps av sin mormor (kommer bild sen). Vi gick ditt och hem..jag hade på mig flipflops skor...ni vet såna som man har bara runt en tå. Så jag hade mega BLÅSER på fötterna. Så jag fick mammas skor och hon gick barfota. Världens bästa mamma =)

1 kommentar: