Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

söndag 28 juni 2009

Skanör + shopping =)

UV dräkt ifrån Kappahl
När jag vakna idag var vädret inte alls kul, så jag och älskling bestämde oss för att åka och handla lite på OBS. Men När vi väl var klara för att åka iväg så blev det fint väder så vi åkte till Åkarp. Precis när vi kom ditt var mamma, pappa & familjen Larsson på väg till Skanör. Så vi följde med ditt, myste i solen och åt fiskburgare =) Sen bada lilleman för första gången hos mamma och pappa i deras pool.

Vi in handla kalsonger till Älskling, UV dräkt till Eric + vit solhatt. (den jag hade innan har försvunnit) Vi handla mat inför veckan!!

Jag ska börja kämpa mot mina extra kilon nu….har ett bröllop i september som jag måste se bra ut till….så nu jäklar ska det tränas och äta rätt.

1 kommentar:

  1. You can do it darling, d vet jag;) love ya!
    Kraaaamis

    SvaraRadera