Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

tisdag 9 juni 2009

Jobbig natt igen....=(

Min lille kille har bestämt sig för att inte sova på natten och bara gnälla. Han tycker detta är helt ok. Vet inte alls varför han gnäller!! Han bara gnäller och vägrar öppna sina ögon, så fort han gör det så blir han tyst och kan somna om. Nu springer han omkring i sin gåstol och är super nöjd.
Peter var på bio igår så jag och lilleman var hemma och myste själva. Men innan han åkte till stan för att se Terminator 4 så var han och storhandla på Maxi. Helt själv..... =) Så duktig han är min man.

Dagen blir att sova nu när lilleman sover förmiddag, äta lunch, sen lämna Eric hos sin mormor. Jag och Whiskey ska till veterinären kl 15.15! Hoppas att det går bra, men det tror jag faktisk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar