Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

måndag 22 juni 2009

Jag har förlovat mig =)

Helgen börjar verkligen bra. Jag och min underbara blivande man förlova oss. Inget alls speciellt utan att vi byta mer och mindre ringar. Vi får hitta på något speciellt senare =) Det blev en helt slät ring i vitguld. Jag är jätte nöjd med den. Det var på torsdagen som vi förlova oss, sen efter det var det kalas för min bror som fyllde 18 år. Var där i ca 2 timmar, innan vi begav oss upp till Blekinge. Jag gillar verkligen inte att åka bil och verkligen inte med vår skrik höna. Som skriker halva vägen, andra delen så sov han. Helgen har varit riktig mysig men olika firande, under lördagen var det 85års kalas i Guö för Anna. Söndagen var det kalas för Peters mormor Birgitta. Så igår när vi kom hem var jag helt slut. Eric är också trött!!

1 kommentar: