Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

tisdag 25 augusti 2009

Babysaker =)

Dagarna bara springer iväg ifrån mig och jag hinner inte alls med det jag vill hinna. Eric är som en lite solstråle nu hela tiden och vill göra saker. Hitta på bus =) Idag har vi varit och fikat med Anna och lilla Ellie som ligger i Annas mage fortfarande, massa snack om hur det är att vara mamma. Anna saknar sin mamma något hemskt nu och önska verkligen att hon fortfarande fanns kvar hos oss. Jag sa till henne att hon kunde låna min....för jag har jo en mamma som är helt underbar.Efter nästan 2 timmar snackande så gick vi till hm och jag köpte en super fin liten Hello Kitty filt. Självklart ROSA! Babyproffsen öppna idag på toftanäs så vi åkte ut ditt och såg om vi kunde hitta några fynd. Jag hitta inte något alls. Anna hitta lite saker.
Vi har hittat en overall idag till lilleman på Kappahl, blir den på bilden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar