Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

torsdag 6 augusti 2009

BVC + läkaren

Igår var vi hos bvc för 8 månaders test, gick hur bra som helst. Han väger nu 7810g & är 70 cm lång. Stor kille nu. Jag gick och la mig hur tidigt som helst igår för jag var beredd att lilleman skulle hålla på hela natten. Självklart då så vakna han bara 1gång vid 4 och ville äta, sen somna om direkt. Sov lugnt och skönt! Utvilade och pigga åkte vi till öppna förskolan och lekte i någon timme. Var inte många barn där, men vi hade roligt ändå. Läkaren ringde mig och sa till mig att gå ner och lämna blodprover på vårdcentralen, så kl 15.00 så gick jag och Eric ner och lämna blod. Får reda på imorgon vad testerna visar. Nu på kvällen ska vi inte göra så mycket, bara ta det lugnt och äta middag. Förresten så var vi inne i stan igår eftermiddag, hela familjen åt middag och köpte present till Christian. Hade hur skönt som helst i solen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar