Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

fredag 21 augusti 2009

Öppna förskolan


Imorse hoppades jag på att mödra vårdcentralen hade öppen mottagning mellan 8 - 9 så jag och Eric åkte in till Arlöv redan kl 8 imorse. Men de hade visst bara det på onsdagar, men jag fick en tid =) nästa torsdag. Är i behov av p-piller så det inte blir en liten Freja än. Eftersom det var inte öppet så gick vi in på öppna förskolan, vi var först där. Eric gillar verkligen att vara där finns så mycket att kolla på och leka med. Vi var där till kl 10 sen åkte vi hem och vila en stund innan det var dags för lunch. Idag ska jo lilleman sova borta för första gången i sitt liv utan sin mamma. Jag tror att han kommer klara sig bättre än vad jag kommer göra. Men han är i trygga händer farmor Katarina och farfar Mats ska ha honom. =)
Förresten så gick intervjun hur bra som helst och jag gilla verkligen stället. Men fick en klump i halsen när jag kom och tänka på hur många timmar jag kommer vara borta ifrån min älskling. Men vill man har hus så måste man jobba. Efter jag hade varit där så åkte jag till obs och kolla lite och efter en timme kom mamma och åt lunch med oss. Mysigt!! På eftermiddagen ringde Bea, Peters lillasyster och fråga om vi ville äta middag med de nere i Höllviken. SÅ det var bara att göra vi sig och hoppa in i bilen. Jätte trevligt att träffa Bea och Johan...man träffar de så sällan. Självklart var det trevlig att träffa Christian också =) Blev inte så jätte sent kom hem vid 22 och hoppa direkt i säng för jag hade varit uppe sen kl 05.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar