Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

söndag 2 augusti 2009

Lugn dag...men ändå jobbig =(

Efter middagen igår hos mamma och pappa var jag helt slut och hade ont i hela kroppen. Hem och sov direkt efter monstret somna. Blev runt 22 och vi sov hela natten med ett uppehåll eftersom han sov i min famn hela tiden. Han vakna hur tidigt som helst vid 6 och jag mådde helt okey så jag gick upp med honom. Han kröp omkring lite och efter en liten stund ville han sova igen. Behövde bara göra en stor sak innan han kunde slappna av igen. Vi somna om kl 7 och vakna igen kl 10. HUR SKÖNT SOM HELST!!! Städa och tog det lugnt, handla för veckan. Åt god middag, gick ut och gick en runda i regnet efter middagen. Och så fort vi kom hem så somna Eric för natten. Allt har varit helt underbart och lugnt....om nu inte min dumma mage hade varit hur jobbig som helst idag. Har nog varit på toa ca 200 gånger idag....!!! Har inhandlat bara mjölkfria varor inför veckan. Ska se om det nu hjälper!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar