Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

lördag 8 augusti 2009

Mys med svärmor =)

Igår kom svärmor till mig och Eric och fika och prata en massa. Hur mysigt som helst. Dagarna kan bli väldigt långa om man inte hittat på något, så besök är alltid trevligt. Vi gick ner till entré innan Katarina cykla hem igen, hitta två par jeans till lilleman. Vi kolla efter skor också men de jag ville ha fanns inte där. Eric somna på vägen hem i vagnen så jag kasta honom i säng och vila en stund själv innan jag fixa lita saker inför kvällen. Adri och Martin kom på middag, vi åt tacos =) De skulle komma kl 19 och jag träna mellan 17-18 så det passa hur bra som helst. Har förresten ingen som helst träningsvärk idag, men det kommer väl under dagen. Vet inte alls vad vi ska hitta på idag, det blir 30års kalas ikväll men innan dess hade det varit roligt att göra något. Lutar att åka och bada i detta fina vädret men vet inte om jag känner för att utsätta Eric för den starka solen. Han har UV-dräkt och om man smörjer in de delar som inre skyddas ska det nog inte vara några problem. Vi får se vad som händer. Nu ska jag natta om Eric och själv vila lite till. Förresten så fick jag boken Sömn igår och de skriver att bara genom att läsa boken så sover bebisen bättre. Och det funka i allafall i natt. Eric somna kl 19 och vakna kl 23 + 04. Så det har varit en riktig lugn natt.

1 kommentar:

  1. Vi hade det riktigt trevligt. Tiden går bara så fort. Äntligen fick jag besöka entre. Jag har aldrig varit där innan och det var en positiv överraskning.
    Tack för igår Cicci
    Kram från svärmor

    SvaraRadera