Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

torsdag 27 augusti 2009

Igår!!

Lilleman var super arg igår och vi var bara snabbt inne på öppnis på morgonen och sen handla hans overall. Men han var hur arg somhelst och bara skrek. Så så fort jag kom hem så var det sängen för den lilla herren. Han sov bara 40 min sen fortsatte hans humör. Så jag kunde inte vara kvar inne med honom utan gick ut och lekte i sandlådan lite. Då blev han på bra humör igen. På kvällen träffa vi mamma och pappa på entre och åt middag där uppe. Jag åt turkisk pizza med fetaost och spenat. MUMS =) Vi var inne i telia butiken och där såg jag ett mobilband som var jätte fint, men 199kr för det när man kan göra det själv. Så jag fixade ett själv igår kväll när lilleman sov och Peter var inne i stan.


2 kommentarer:

  1. och jag vill ha ett rött tack

    SvaraRadera
  2. Gör jag ikväll när lilleman sover =) Får du efter helgen när du kommer hem igen. Ha det kul där uppe.

    SvaraRadera